اخبار

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس | افزایش 50 درصدی تسهیلات سربازان متأهل

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، مصوبات نشست اخیر کمیسیون را تشریح کرد و گفت: اعضای کمیسیون با افزایش 50 درصدی تسهیلات سربازان متأهل در سال آینده موافقت کردند.

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس | افزایش 50 درصدی تسهیلات سربازان متأهل

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 کشور در نشست خبری امروز خود که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: برخی از موارد قطعی که در کمیسیون تلفیق بودجه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت بودجه نهادهای حمایتی و حمایت از زنان سرپرست خانوار بود که مبلغ 13 هزار میلیارد تومان به بخش کمیته امداد و بهزیستی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: همچنین براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، تسهیلاتی برای سربازان متأهل اختصاص یافت که این تسهیلات 50 درصد بیشتر از سال گذشته پرداخت خواهد شد. بر این اساس تسهیلات و وام برای سربازان متأهل به مبلغ 50 و 100 میلیون تومان با بهره بسیار پایین (در صورت تصویب نهایی در صحن مجلس) اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: ما در بررسی لایحه بودجه 1400 و مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سعی کردیم اتکا به نفتمان کمتر باشد و در همین راستا وابستگی به نفت را کاهش دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات دیگر کمیسیون تلفیق بودجه 1400، اعتبارات مربوط به مقابله با ذرات و ریزگردها را نیز تشریح کرد و گفت: برای مقابله با ریزگردها نیز در لایحه بودجه مبلغ 351 میلیارد تومان اختصاص یافته است که در صورت تصویب نهایی در صحن علنی مجلس این مبلغ برای مقابله با ریزگردها در سال آینده اختصاص می‌یابد.

ادامه دارد …

منبع
ادامه در فارس نیوز بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا