فرهنگی و اجتماعی

مدیر کل کانون فارس خبر داد: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز هم‌زمان با هفته ملی کودک در کانون فارس آغاز شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی به صورت مجازی در فصل پاییز ۱۴۰۰ خبر داد.

این کارگاه‌ها در سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس این خبر، کارگاه‌های نقاشی، اوریگامی، گام‌به‌گام تا اندیشه، خوشنویسی، سفال‌گری، کاردستی، پویانمایی، خط‌تحریری، زیست‌شناسی، کلاژ، حجم‌سازی، خوانش متون کهن، نمایشنامه‌نویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، شعرسرایی، طراحی، دست‌سازه‌های حجمی، کارگاه حال خوش زندگی، صنایع‌دستی وهنرهای بومی، شعر و قصه، نجوم … بخشی از این کارگاه‌های پیش‌بینی‌ شده برای دوره پاییز کودکان و نوجوانان استان فارس است.

بر همین اساس علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی fars.kpf.ir ثبت‌نام کنند.

کارگاه‌ها از یکم آبان آغاز خواهند شد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌شوند.

گفتنی است: این کارگاه‌ها به‌صورت برخط (آنلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از عنوان و اسامی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون استان فارس می‌توانند به پایگاه مجازی کانون به نشانی fars.kpf.ir مراجعه کنند.

قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا