اخبار

اشراف کامل اطلاعاتی بر گروه‌های تروریستی داریم/ اجازه هیچ اقدامی علیه منافع ملی را نمی‌دهیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تحرکات گروه‌های تروریستی را با دقت رصد می‌کنیم، گفت: اجازه هیچ اقدامی علیه منافع ملی کشورمان را به آنها نمی‌دهیم.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتشامیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار اخبار و تصاویر از حضور گروه‌های تروریستی در نزدیکی مرزهای کشورمان، گفت: گروه‌های تروریستی و تحرکات آنها را با دقت بسیار بالا رصد می‌کنیم و اجازه هیچ اقدامی را علیه منافع ملی کشورمان را به آنها نمی‌دهیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح کلیه تحرکات و تهدیداتی را که متوجه جمهوری اسلامی ایران است را با دقت زیر نظر و بررسی دقیق دارند و متناسب با نوع تهدیدات، تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.

امیر نعمتی با تاکید بر اینکه اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان و به ویژه گروه‌های تروریستی داریم گفت: در مناطق مرزی نیز نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقویت خطوط مرزی حضور قدرتمند دارد، یگان‌هایی در مناطق مرزی مستقر شده‌اند و با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد.

وی امنیت مردم و مرزهای کشور را خط قرمز ارتش و سایر نیروهای مسلح کشورمان دانست و گفت: که با هر گونه تحرک و نا امنی برخورد قاطع خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش شرایط مرزی را بسیار خوب دانست و گفت: با هرگونه نا امنی و تحرکی که بخواهد امنیت مرزهای ایران را تهدید کند با شدت برخورد می‌کنیم به گونه‌ای که مسببان آن را پشیمان خواهیم کرد.

منبع
فارس نیوز
قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =

دکمه بازگشت به بالا