اخبار حوزه

شهادت شهید فخری زاده بهترین دلیل و گواه بر حقانیت نظام و انقلاب است

حضرت استاد حاج شیخ علیرضا حدائق طی پیامی شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه منصوریه شیراز، حضرت استاد حاج شیخ علیرضا حدائق طی پیامی شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

و لا تحسبنَّ الَّذین قتلوا فی سبیل اللهِ اَمواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
خبر به شهادت رسیدن دانشمند فرهیخته هسته‌ای ایران، شهید عزیز محسن فخری زاده دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروی‌های مسلح و دارنده لقب برنامه هسته‌ای ایران در رسانه‌های غربی، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین(ع) و جزو پنج ایرانی که در لیست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهانی در نشریه‌های اروپایی به نشر رسید در بعدازظهر روز جمعه موجب تأسف و تأثر را فراهم کرد.
آنچه مسلم است، عناد و شیطنت و دشمنی دشمنان نظام و انقلاب از دیرباز و از صدر اسلام، قبل از اسلام نسبت به رهبران الهی و آسمانی وجود داشته و این دانشمند عزیزی که در سن 59 سالگی به شهادت رسید بهترین دلیل و گواه بر حقانیت نظام و انقلاب است.
حضرت امام(ره) می‌فرمودند، زمانی که دشمنان از ما تعریف کنند باید در خود شک کنیم، این کینه‌توزی‌هایی که درنهایت دست به ترور شخصیت‌های علمی و برجسته ارزشمند ایرانی می‌زنند از یک‌سو دلیل بر کینه‌توزی و حقارت دشمنان حقیقت و فضیلت و از سویی دیگر حقانیت و صلاحیت این نظام را ثابت می‌کند،خداوند می‌فرماید شهدا را کشته مپندارید کسانی که درراه خدا به شهادت رسیده‌اند، زندگان حقیقی هستند و در نزد خداوند رزق می‌خورند.
در خصوص شهید محسن فخری زاده باید به این نکته توجه داشت که خداوند بالاترین پاداش را در این مجاهدت‌های علمی و تلاش‌های مجاهد گونه ایشان با شهادت داده است، بالاترین پاداش رسیدن به مقام شهادت است.
شهادت دانشمند هسته‌ای را به محضر مقدس ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه ایرانی‌ها تبریک وتسلیت عرض نموده و صبر و اجر را برای عموم بازماندگان از ساحت مقدس ربوبیت خواستارم.
علیرضا حدائق
مسئول حوزه علمیه منصوریه

پیام تسلیت شهادت محسن فخری زاده آیت الله حدائق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا