اخبار

بر اساس تخصص و تعهد ها رای دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منصوریه از شیراز، حجت الاسلام مجتبی مظفری عصر امروز در نشست رسانه ای که با عنوان مجمع رویش انقلاب برگزار شد، با شاره به اهداف مجمع رویش انقلاب اظهار کرد: با توجه به گفتمان جوان انقلابی در سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز و مبتنی بر بیانیه گام دوم تلاش را بر این گذاشتیم را صدای جوانان شهر شیراز در نهاد های تصمیم گیر و قانون گذار باشیم و با عنوان نخسیتن ماموریت ورود گفتمانی به شورای شهر شیراز باشیم.
وی در ادامه با تصریح اینکه نباید شهر را به جنوب و شمال شیراز تقسیم کرد، اضافه کرد: همانطور که مردم مشاهده می کنند که سال های سال نسبت به بودجه بندی دچار مشکل هستند البته نسبت به مناطق بنابراین سعی می کنیم با انتخاب کاندید های با ظرفیت بالا این مشکل را برطرف کنیم.
دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز ابراز کرد: بر اساس تخصص ها و نیاز هایی که شورای شهر دارد، از کاندید ها مصاحبه گرفتیم و به مردم معرفی خواهیم کرد، البته بیشتر شایسته سالاری و روحیه انقلابی و جهادی نیز برای ما مهم است.
وی تاکید کرد: اگر موفق شویم و وارد شورای شهر شویم، هم موضوع قانون گذاری را در کنار مطالبه گری خواهیم داشت و اگر موفق به ورود به شورای شهر نشویم اما مطالبه گری را به جد پیگیری خواهیم کرد.
مرتضی جعفری زاده سخنگوی مجمع رویش انقلاب نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: پس از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری که تاکید بر این داشتند، که در 40 ساله دوم انقلاب که متعلق به جوانان انقلاب است باید خود را برای پذیرش مسئولیت ها که بر عهده جوانان خواهد بود آماده کنیم و بتوانیم در حقیقت بستری را برای جوانان آماده کنیم، به همین منظور سعی کردیم از جوانانی استفاده کنیم که چند فاکتور و ویژگی دارند از جمله اینکه دیدگاه آنان به شهر شیراز محله ای نباشد.
وی خاطرنشان کرد: مجمع رویش انقلاب برگرفته از بیانات انقلاب مقام معظم رهبری و به دور از حزب و جناح است، اهداف کوتاه مدت ما این است که بتوانیم بر اساس معضلات و پتانسیل جوانان شهر شیراز را به صورت محله ای از طریق لیدر های محل مشکلات را برطرف کنند.
سخنگوی مجمع رویش انقلاب افزود: برخی تصمیم گیری هایی که در شورای شهر صورت می گیرد متاسفانه بر اساس بالاشهر و پایین شهر است که ما می خواهیم حوزه مسائل جنوب شهر نیز دیده شود، از این رو تصمیم گرفتیم تا بهترین کار را که انتخاب نمایندگان است را هم داشته باشیم.
وی گفت: محلاتی که در بر خواهد گرفت بر اساس جنوب، شرق و غرب شیراز خواهد بود، در واقع محلات کم برخوردار خواهد بود حدود 50 الی 60 محله است،

قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا