اخبار

خدمت‌رسانی جهادی هنرمندان فارس در ایام تابستان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری اردوی جهادی هنرمندان استان در دو بازه زمانی 6 مرداد و 9 شهریورماه سال جاری خبر داد.
مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، 3 مردادماه در جمع خبرنگاران از برگزاری اردوی جهادی هنرمندان استان خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس مطابق رسالت و مأموریت خود برنامه‌های متنوعی را در طول سال متناسب با ایام و مناسبت‌ها اجرا می‌کند که یکی از آن‌ها برپایی اردوهای جهادی در ایام فراغت تابستان است.
وی افزود: نخستین اردوی جهادی بسیج هنرمندان فارس در تاریخ 6 مردادماه به مناسبت گرامیداشت پیام 9 بندی رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.
میکائیلی تصریح کرد: دومین اردو نیز در تاریخ 9 شهریورماه سال جاری در ایام گرامیداشت حضور رهبر انقلاب در یاری‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان فردوس و تشکیل اولین هسته‌های حرکت‌های جهادی مردمی توسط ایشان برپا خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه اردوهای مذکور در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان نواحی و شهر شیراز اجرا خواهند شد، افزود: در این اردوها هنرمندان بسیجی متناسب با توانایی و هنر خویش همراه با سایر جهادگران به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس همچنین از فعالیت 30 گروه جهادی هنرمندان در سطح استان خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی در سامانه مربوط به گروه‌های جهادی در سطح استان ثبت شده‌اند که در طول سال به مناسبت‌های مختلف به خدمت‌رسانی می‌پردازند.
میکائیلی در پایان یادآور شد: اردوی جهادی هنرمندان با همکاری سازمان بسیج سازندگی فارس، حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌ها اجرا خواهند شد که متولی اجرای آن‌ها هم کانون‌های بسیج هنرمندان نواحی سپاه در سطح شهرستان‌ها خواهند بود.
انتهای پیام

قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =

دکمه بازگشت به بالا