اخبار

بهره مندی 36754 نفر مددجو از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده

مدیرکل کمیته امداد فارس از بهره مندی 36754 نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده در سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس گفت: 36754 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سال گذشته از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده بهره مند شدند.
او با بیان اینکه این برنامه ها به منظور تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی و توانمند سازی فکری و فرهنگی ، مذهبی مددجویان برگزار می شود، افزود: به دلیل شرایط موجود جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، تمامی آموزش ها به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی صورت گرفته است.
بذرافشان یادآور شد: این آموزش ها در سرفصل های مختلفی همچون اخلاق اسلامی ، احکام ، قرآن ، آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی اسلامی ، آمادگی برای ازدواج و … و با بهره گیری از اساتید مختلف در زمینه های مورد نیاز به مددجویان ارائه شده است.
مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه 36 هزار و 754 مدد جو از آموزش های مذکور بهره مند شدند ، گفت:از این تعداد 3124 نفر کودک و دانش آموز، 302 نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی ، 9413 نفر از زوج های جوان و دختران و پسران مستعد ازدواج، 7881 نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل، 13979 نفر زنان سرپرست خانواده، 310 نفر مستعدین خودکفایی و 1745 نفر از سالمندان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا